KaWaN ? aPa ErTi NyA kAwAn .


hello >.< . 
dan asalamualaikum .
kali nyhh , 
qiela nak story pasal kawan qiela . 

kenapa hari nyh , ?
malang sikit ,
hari nhy asyik kena buli  je dengan kawan qiela .

pagi tadi ,

dah lha kena tinggal dengan kawan ,
time nak pergi sekolah . 
#boleh pulak SI DIA tinggal aku tadi , 
  baru pukul 7.20  dah tinggal aku . haiya .

terpaksa aku jalan kaki sorang sorang . 
sunyi , dan sepi bila jalan sorang sorang . 
#mengada betul , gedik lebih eh .


lepas rehat ,
kena buli pulak dengan kawan baik qiela sendiri . 
haiya . apa lha korang nyh . 
kawan sendiri pun nak buli ke ?
kawan qiela tuh nama dia , 
erin , nuha , dan aina . 
#biar malu sikit korang ye . nak sangat buli aku . 
  padan muka . >< . harap korang bace ye  . 
 

boleh pulak dorang plan ,
lepas rehat nak ponteng kelas  ,
hishh , apa nak jadi lha . 
tapi qiela tak nak ikut . dorang paksa juga .
#baik lha konon . tak nak ponteng . menyampah aku .
lepas tuh , qiela ikut lha dorang separuh jalan , 
sebab terpaksa , sebok tarik tarik tangan qiela , 

suruh qiela ikut dorang ponteng . 
lepas dah separuh jalan tuh , 
qiela nampak erin , nuha dan aina 
sembang dengan cekgu mana tah . 
waktu tuh lha , qiela terus lari masuk kelas . 
yang dorang beria je kejar qiela tadi . 
#boleh pulak main kejar kejar . macam budak kecik seketika .
padahal , qiela lari ,
tak ada lha laju mana , pun tak dapat tangkap juga . 
haish !
sampai je kelas , 
cekgu : kamu daripada mana ? kamu pun lambat ! ingat saya je 
            lambat masuk kelas

saya : ermm , sasasaya pergi jumpa cekgu ramli tadi . #gagap teros . 
            selamat aku tak kena . 
cekgu  : ouh . erin , nuha dengan aina mana ?
saya : tak tahu . #dandan tak tahu . padahal tahu je .
 

boleh pulak buat dialog dekat sini sekali . 
haiya !
pun tak pelah .


okay lha , sampai sini je lha story qiela hari nyh 
sebenarnya  panjang lagi , tapi dah lupa . 
#lupa lha konon . mnyampah aku . 
papay . 
cemekom . 
muuuuaaaaxhhh#mengedik lha kau .
lappp youu . hehe  >.<

hey sunshines thanks sudi baca , like kalau suka

1 pinky say what ?:

Anonymous said...

Sedih + kelakar.>.<

Post a Comment